Smluvní podmínky
Smluvní podmínky pro poskytování přístupu k aplikaci pro výpočet nemajetkové újmy na zdraví ztížení společenského uplatnění podle Metodiky Nejvyššího soudu České republiky k náhradě nemajetkové újmy na zdraví („Smluvní podmínky“)
Objednáním a využíváním služeb vyslovuje a potvrzuje klient, stejně jako poskytovatel, svůj závazek řídit se níže uvedenými Smluvními podmínkami stejně, jako by byly tyto Smluvní podmínky vytištěny
a podepsány ve formě smlouvy. Smluvní podmínky upravují smluvní vztah mezi poskytovatelem, kterým je:
SW Lab, s.r.o.,
IČ: 26937492,
Křižanovice 106
68357 Křižanovice
(dále jen poskytovatel)
a
Klientem. Klient je fyzická nebo právnická osoba, která objednala službu nebo je uvedena jako majitel a plátce v databázi poskytovatele.
- Práva a povinnosti klienta
- Klient je povinen uvést při objednávce služby své kontaktní údaje pro účel fakturace poskytnutých služeb a komunikaci s poskytovatelem. Klient je povinen udržovat své kontaktní údaje aktuální pro účely komunikace s poskytovatelem.
- Klient je povinen chránit poskytnuté certifikáty, přístupová jména a přístupová hesla k zřízeným službám a programovým prostředkům serveru před zneužitím třetí stranou.
- Definice služby
- Službou je rozuměno zajištění přístupu k modulu pro výpočet nemajetkové újmy na zdraví - ztížení společenského uplatnění podle Metodiky Nejvyššího soudu České republiky k náhradě nemajetkové újmy na zdraví prostřednictvím veřejné sítě internet, provozované na doméně . Pro zpřístupnění modulu bude uživateli poskytnut certifikát a uživatelské jméno a heslo a pokyny pro zpřístupnění.
- Práva a povinnosti poskytovatele
- Poskytovatel je povinen zajistit nepřetržitý provoz služby.
- Porušením povinnosti poskytovatele zajistit nepřetržitý provoz služby není přerušení provozu služby vzniklé neodvratitelných objektivních důvodů (např. odstávka el. energie, výpadek přípojného bodu k internetu apod.) nebo přerušení provozu z důvodu systémových zásahů poskytovatele do provozu serveru.
- Poskytovatel má právo pozastavit službu klientovi, který je v prodlení s platbou za službu.
- Poskytovatel má právo zrušit službu klientovi, který je v prodlení s platbou za službu déle než 30 pracovních dnů.
- Poskytovatel má právo zrušit službu klientovi, který záměrně poškozuje aplikaci například pomocí SQL injektáže, DDOS a další.
- Poskytovatel má právo změnit tyto obchodní podmínky po předchozím upozornění klienta.
- Poplatky a úhrady
- Úhrady za službu se provádí předem a jsou nevratné.
- Ochrana osobních údajů
- Ochrana osobních údajů se řídí Zásadami ochrany osobních údajů podle Nařízení (EU) 2016/679 (GDPR) uvedenými v odkaze Zásady zpracování osobních údajů.
Zpět